El viatge per l'est El viatge per l'est

El viatge per l'est

    • 10,99 €
    • 10,99 €

Beschreibung des Verlags

Una crua reconstrucció literària de l’incest que va patir l’autora de mans del pare.

Amb aquesta punyent novel·la autobiogràfica, Christine Angot reprèn un tema central en la seva vida i la seva literatura: l’incest, els abusos que va patir per part del seu pare, un home d’èxit –membre del servei de traducció del Consell d’Europa–, des de la preadolescència fins a la vida adulta, quan ja estava casada.

Angot ha tractat la qüestió des de diversos punts de vista a L’Inceste, Una setmana de vacances –publicada en aquesta col·lecció– i Un amour impossible. Ara, a El viatge per l’est, posa tot el focus en la filla, la víctima de l’abús. És des de la seva perspectiva que es narra la història, encara que potser caldria parlar de perspectives, ja que se succeeixen la visió de la nena, la de l’adolescent i la de la dona adulta.

Aquesta és la història dels fets que marquen una vida, una història de solitud i silencis. És també, potser, la novel·la amb què Angot aconsegueix tancar per fi la ferida. El llibre s’ha convertit en un esdeveniment literari a França i ha estat guardonat amb els premis Médicis i Les Inrockuptibles del 2021.

GENRE
Biografien und Memoiren
ERSCHIENEN
2022
7. September
SPRACHE
CA
Katalanisch
UMFANG
224
Seiten
VERLAG
Editorial Anagrama
ANBIETERINFO
Distribuidora Digital de Libros S.A
GRÖSSE
544,6
 kB
La nuit sur commande La nuit sur commande
2025
Sujet Angot Sujet Angot
2024
Le principe de réalité (8). Les artistes Le principe de réalité (8). Les artistes
1993
Viaje al este Viaje al este
2022
Le Voyage dans l'Est Le Voyage dans l'Est
2021
L'inceste L'inceste
2020