• $1.99

Publisher Description

Pernah tak kita fikir, kenapa ada orang yang berjaya dan ada orang yang biasa-biasa saja. Adakah ini “takdir”? Adakah ini “redha”?

Ada orang yang nak meningkatkan tahap kapasiti kewangan diorang. Jadi, ada yang memulakan bisnes. Bagus, satu usaha yang menarik. Tapi berapa pasti usaha ini akan berjaya? Macam mana nak pastikan? Macam mana nak tahu yang kita ni ke arah kejatuhan?

Sesiapa saja boleh jadi seorang businessman. Kita gi beli produk orang lain dan jual balik pada orang lain, kita dah jadi seorang businessman. Tapi tak ramai orang boleh jadi “business manager” yang baik. Sebagai seorang usahawan kita bukan saja kena tengok pada jualan, kita harus menguruskan pemasaran, kewangan, sumber manusia, dan lain-lain. Semua ini berlaku serentak pada masa yang sama.

Nak jadi hebat bukan senang. Tapi kalau kita Cuma pentingkan kesenangan saja, sampai bila-bila pun kita takkan jadi hebat. Dalam buku ini saya perkongsikan banyak perkara yang kita boleh renungkan dan praktikkan untuk menjadi seorang yang hebat dan secara khususnya, menjadi seorang usahawan yang hebat.

GENRE
Body, Mind & Spirit
RELEASED
2019
11 January
LANGUAGE
MS
Malay
LENGTH
52
Pages
PUBLISHER
Izaiha Zainol
SELLER
Smashwords, Inc.
SIZE
131.6
KB