Córrer Córrer

Descripción editorial

Vam haver d'insistir perquè l'Emil comencés a córrer. Però quan va començar, ja no es va aturar. No va parar d'accelerar. Vet aquí l'home que va córrer més de pressa sobre la Terra.

Aquesta és la història de l'Emil Zátopek, un home que inventarà noves formes d'entrenament per córrer cada cop més de pressa. Primer sorprèn Txecoslovàquia amb els seus rècords, després sorprendrà el món. Un parell d'olimpíades més tard se'l considera invencible. Però en la seva vida, a més d'enfrontar-se amb els rivals a la pista, haurà de lluitar també contra el règim opressor, sigui quin sigui.

Amb una escriptura plena d'ironia, Echenoz ens relata quaranta anys d'una vida excepcional i, com la de qualsevol de nosaltres, amb un destí marcat pel poder.

GÉNERO
Ficción y literatura
PUBLICADO
2014
1 de enero
IDIOMA
CA
Catalán
EXTENSIÓN
100
Páginas
EDITORIAL
Rayo Verde Editorial
INFORMACIÓN DEL PROVEEDOR
Bookwire Gesellschaft zum Vertrieb digitaler Medien mbH
TAMAÑO
637,3
KB
14 14
2013
Correr Correr
2010
Relámpagos Relámpagos
2012
Enviada especial Enviada especial
2017
Vida de Gérard Fulmard Vida de Gérard Fulmard
2021
Cherokee Cherokee
2014