Judici a la justícia Judici a la justícia

Judici a la justícia

Una radiografia de la situació actual de la justícia política a Espanya

    • 6,99 €
    • 6,99 €

Descripción editorial

Una radiografia de la situació actual de la justícia política a Espanya amb l'ajut de diversos experts, jutges, juristes, advocats, periodistes, polítics i afectats.

Amb ells repassarem com una part de la justícia -sobretot la cúpula-, una part dels cossos de seguretat i diversos mitjans de comunicació han organitzat un Estat paral·lel que actua, o bé retorçant la llei o directament al marge d'ella, per «castigar» tot tipus de dissidència, intentar resoldre a la seva manera conflictes que són polítics i retallar els drets civils i constitucionals del conjunt de la societat.

Serà una anàlisi de la realitat partint del cas Boye o com a l'advocat de Carles Puigdemont li cau un processament per un delicte de blanqueig de capitals que permet accedir a tots els seus aparells electrònics, i acabant en el sistema d'espionatge Pegasus, passant per les investigacions prospectives, les filtracions a la premsa de sumaris secrets o la publicació de converses privades que són en aquests sumaris i que no tenen res a veure amb els casos.

També analitzarem com aquesta manera d'actuar està afectant a nivell internacional el prestigi de la justícia espanyola, que repetidament és censurada i amonestada per diversos tribunals relacionats amb els drets humans.

La crítica ha dit:

«És un llibre coral, amb aportacions molt enriquidores i valentes.»
El Nacional

«Un magnífic assaig que dona fe de la perversió del sistema judicial espanyol. Absolutament indispensable.»

Josep Vives, advocat i periodista

GÉNERO
Política y actualidad
PUBLICADO
2022
24 de marzo
IDIOMA
CA
Catalán
EXTENSIÓN
288
Páginas
EDITORIAL
ROCA EDITORIAL
INFORMACIÓN DEL PROVEEDOR
PENGUIN RANDOM HOUSE GRUPO EDITORIAL, SAU
TAMAÑO
905,9
KB