Illes de l'abandonament Illes de l'abandonament

Illes de l'abandonament

La vida als paisatges posthumans

    • 9,99 €
    • 9,99 €

Description de l’éditeur

Premi Sunday Times a la millor escriptora de l'any
Algunes de les zones més desolades, devastades i contaminades de la Terra, contra tot pronòstic, ofereixen les millors oportunitats per a la recuperació del medi ambient.

A Illes de l'abandonament Cal Flyn explora llocs extraordinaris on els humans ja no viuen, o hi sobreviuen en poc nombre, i ens dona una visió de la naturalesa quan no hi som per veure-la, una perspectiva que transcendeix la mera reflexió ecològica.

Des de les muntanyes de Tanzània fins al Carib volcànic, des de les zones prohibides de França fins a les regions mineres d'Escòcia. A Txernòbil, on després del desastre nuclear algunes persones tornen a casa. A Detroit, abans empori industrial dels Estats Units, on la malesa s'empassa les cases desballestades. A la franja desmilitaritzada entre les dues Corees, on floreix la vida silvestre. I a molts més espais on el món natural ha recuperat el seu poder salvatge.

Realista i esperançador, aquest estudi sobre els ecosistemes d'avui, escrit amb tota la llum, aglutina una perspectiva profunda i nous descobriments ecològics, que proposen una resposta a la gran pregunta: què passa després que hàgim marxat i fins a quin punt es pot desfer el dany que hem fet a la natura?

GENRE
Science et nature
SORTIE
2023
2 octobre
LANGUE
CA
Catalan
LONGUEUR
384
Pages
ÉDITIONS
Edicions Saldonar
DÉTAILS DU FOURNISSEUR
Bookwire Gesellschaft zum Vertrieb digitaler Medien mbH
TAILLE
20,8
Mo
Islands of Abandonment Islands of Abandonment
2021
A l'abandon - Quand la nature reprend ses droits A l'abandon - Quand la nature reprend ses droits
2024
The Savage Landscape The Savage Landscape
2026
Az elhagyatottság szigetei - Élet az ember után Az elhagyatottság szigetei - Élet az ember után
2024
Islas del abandono Islas del abandono
2023
Verlassene Orte Verlassene Orte
2023