Els temples solemnes Els temples solemnes

Els temples solemnes

    • $229.00
    • $229.00

Descripción editorial

De l'autora de L'instant abans de l'impacte, premi Llibreter 2022

Quan la Nina va fugir es va dir: no tindré mai una llar, seré lliure. Però a la seva història li han sortit un munt de variables i vet-la aquí, observant la façana mig enrunada de la casa que va abandonar, acompanyada d'un marit i un fill adolescent. I ara es planteja que potser hauria valgut més quedar-se veient com tot s'esfondrava i dur una vida solitària. Així que mentre el seu home i el seu fill reconstrueixen la ruïna ella pren la determinació de no entrar mai entre aquelles quatre parets. Serà, sense saber-ho, el seu últim acte de resistència, mentre s'aproxima a la fi de la guerra amb l'espai que li va capgirar la vida.

Els temples solemnes és un reconeixement al poder de la família i la societat per fer-nos desgraciats i solitaris. És un retrat de la vida de la Nina, que s'ofega en la quotidianitat i que potser només voldria una escopeta i una ampolla de licor per sortir a caçar monstres.

Alba Dalmau — «De Castro escriu de manera àgil la quotidianitat de moltes dones: el pes de les cures, el fracàs de la conciliació laboral, les expectatives dipositades en nosaltres mateixes… En definitiva, la impossibilitat de ser superheroïnes i l'atreviment de dir PROU!»

Manuel Baixauli — «Una veu potent, que t'arrossega sense que t'importi massa cap a on.»

GÉNERO
Ficción y literatura
PUBLICADO
2025
9 de junio
IDIOMA
CA
Catalán
EXTENSIÓN
280
Páginas
EDITORIAL
Edicions del Periscopi
VENDEDOR
Bookwire Gesellschaft zum Vertrieb digitaler Medien mbH
TAMAÑO
3.2
MB
El instante antes del impacto El instante antes del impacto
2022
Los templos solemnes Los templos solemnes
2025
L'instant abans de l'impacte L'instant abans de l'impacte
2022