La passadora La passadora

La passadora

    • USD 7.99
    • USD 7.99

Descripción editorial

Torna Laia Perearnau, autora de Francesca de Barcelona, amb una novel·la històrica impressionant. La història d'una dona que arriscava la vida per ajudar a travessar la frontera per les muntanyes.

Acabada la Guerra Civil, a Bescaran, un poblet de l'Alt Urgell, els del bàndol guanyador dominen el poble i la família de la Sol les està passant magres perquè el seu pare ha hagut de fugir i refugiar-se a França. Un dia, en un camí d'alta muntanya, topa amb un perillós contrabandista i és testimoni de com viola i assassina una jueva que fugia de la guerra d'Europa. Després d'això, és ella qui ha de fugir i amagar-se entre un grup de contrabandistes a Andorra. Allà coneixerà el món dels passadors i, mentre el Tercer Reich avança fins a la frontera i escampa el terror al seu pas, anirà descobrint que entre els contrabandistes hi ha gent disposada a arriscar la vida per salvar persones que fugen dels nazis.

En una història commovedora, plena d'acció i basada en fets reals, Laia Perearnau reivindica el paper menystingut i oblidat que van tenir les dones en les xarxes de resistència durant la Segona Guerra Mundial, alhora que s'endinsa en la figura poc coneguda dels passadors, que van ajudar a evadir pilots, soldats, jueus i resistents al règim de Hitler.

GÉNERO
Ficción y literatura
PUBLICADO
2024
21 de febrero
IDIOMA
CA
Catalán
EXTENSIÓN
448
Páginas
EDITORIAL
Columna CAT
VENDEDOR
Editorial Planeta, S.A.U.
TAMAÑO
1.8
MB
La pasadora La pasadora
2025
Francesca de Barcelona Francesca de Barcelona
2024
La pasadora La pasadora
2024
Francesca de Barcelona Francesca de Barcelona
2022
Les noies de Sants Les noies de Sants
2024
El batec del mar El batec del mar
2023
Amor a l'art Amor a l'art
2021
La muntanya del tresor La muntanya del tresor
2024
La Germandat de l'Àngel Caigut La Germandat de l'Àngel Caigut
2024
Nascuda de Venus Nascuda de Venus
2024